Aktualizacja: 23.06.2005  Wersja: 0.4.48
Szukaj ::..
Temat ::..

..:: HOME ::..

  ::..:: INTERNETOWY SERWIS PROGRAMISTYCZNY ::..::

 

 

TURTORIALE
SPIS

Oto spis wszystkich dotychczas zamieszczonych Turtoriali wraz z ich numerami.
O Tertorialach, projektach i innych aktualnie w przygotowaniu materiałach można przeczytać w dziale  W Przygotowaniu

Nr

Nazwa

OPIS

1 Podstawowe ustawienia programu Microsoft Visual C++ 6.0

Turtorial przedstawia podstawowe wymagania jakie musi spełnić aplikacja utworzona w Visualu aby mogła spełniać warunki OpenGl-a.

2 Główne zmienne i parametry aplikacji Krótkie wprowadzenie na temat zmiennych globalnych potrzebnych i często stosowanych w aplikacjach wykorzystujących OpenGL-a.
3 Menu Króciutko na temat potrzeby i zastosowania Menu.
4 Fonty bitmapowe Wprowadzenie do podstawowych zastosowań fontów bitmapowych oraz sposób ich implementowania w aplikacji.
5 Struktura danych Turtorial przedstawia koncepcję, sposób opracowywania struktury danych do zastosowania przy przetwarzaniu grafiki OpenGL. 
6 Pobieranie danych z pliku Omówienie zasady pobierania potrzebnych złożonych danych z plików tekstowych i sposób zastosowania w aplikacji.
7 Wy?wietlenie ?wiata 3D Przetwarzanie danych i generowanie na ich podstawie ?wiata 3D. Zastosowanie w aplikacjach OpenGL.
8 ??? W Przygotowaniu


 


PP
...

 

 

Strona poświęcona jest technologiom programowania C++ z wykorzystaniem pakietu Visual C++, Pascal, DELPHI, C oraz technologiom tworzenia grafiki komputerowej z wykorzystaniem OpenGl i innych technik.
Wszelkie materiały zamieszczone zostały na stronie w celach dydaktycznych. Autor nie ponosi odpowiedzialności za treści materiałów oraz skutki wywołane ich wykorzystaniem.

(c) P.PARDEL 2001-2005 gg:1991389

Serwis znajduje się na serwerze www.friko.pl ..::..::..